اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.


کاربر گرامی : در جهت افزایش کیفیت پشتیبانی از شما عزیزان رعایت این قوانین الزامی می باشد.

  • لطفا در هنگام ارسال تیکت ، عنوان مرتبط با مشکل خود انتخاب کرده و از عناوینی طولانی و غیر مرتبط با مشکل خود و حاوی کلمات انگلیسی خودداری نمایید.
  • لطفا تیکت های خود را به صورت رسمی و به زبان فارسی ارسال بفرمایید.
  • لطفا از ارسال نام کاربری و رمز سرویس های خود در تیکت خودداری نمایید و در صورت ارسال بعد از حل مشکل نسبت به تغییر گذرواژه های ارسالی سریعا اقدام نمایید.
  • درصورتی که مشکل فنی دارید لطفا یک تیکت با موضوع مرتبط با مشکل خود را ایجاد کرده و از ایجاد تیکت های پی در پی برای یک مشکل خودداری نمایید.
  • از پرداختن به موضوعات غیر مرتبط با مشکل خود و غیر مرتبط با جوانک هاست خودداری کرده و تنها در تیکت ها مشکلات و سوالات خود را مطرح نمایید.
  • در هنگام ارسال تیکت مرتبط با یک مشکل ، سرویس دارای مشکل را انتخاب نمایید.اگر سرویس نمایندگی دارید ، یوزر نیم اکانت مورد نظر را پیوست تیکت بفرمایید.
  • در صورت عدم رعایت قوانین فوق ، تیکت شما بجهت حفظ کیفیت و سرعت پاسخ دهی به سایر تیکت ها ، بسته خواهد شد.